بسته های فرهنگی بین معتکفان الیگودرز توزیع می شود

خبرگزاری شبستان: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، از تهیه بسته های فرهنگی جهت توزیع در بین معتکفان این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام حجت الاسلام مصطفی عبدالهی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در پی فرهنگ سازی مناسب در سال های اخیر، آیین معنوی اعتکاف مورد استقبال گسترده جوانان قرار می گیرد.


وی با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال نیز استقبال جوانان و نوجوانان از این مراسم معنوی چشمگیر باشد، افزود: بسته های فرهنگی جهت توزیع در بین معتکفان این شهرستان تهیه شده است.


حجت الاسلام عبدالهی اشاعه ارزش های اسلامی را مهم ترین راه مقابله با هجمه های گسترده فرهنگی دشمنان خواند و اظهار داشت: امروز دشمنان برای مقابله با اسلام و مسلمانان از ظرفیت رسانه ها، فضای مجازی و ماهواره ها بهره می گیرند.


وی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف نقش مهمی در رویارویی با نفوذ فرهنگ بیگانه دارد، بیان کرد: ارتقای برنامه های فرهنگی در این آیین معنوی نقش بسزایی در ارتقای بصیرت نسل جوان و نوجوانان در برابر دسیسه های دشمنان دارد.


حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه اعتکاف بستر مناسبی برای تقویت فضائل اخلاقی در نسل جوان است، اذعان داشت: متولیان برگزاری مراسم اعتکاف باید با برنامه ریزی منسجم و از فضای معنوی اعتکاف برای اجرای برنامه های فرهنگی بهره گیرند.


وی عنوان کرد: در مراسم اعتکاف امسال تلاش می شود با فراهم نمودن امکانات لازم در مساجد برای معتکفین فضایی مناسب فراهم شود.


سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز اظهار کرد: اعزام مبلغین و مبلغات به مساجد مجری اعتکاف، اعزام مداح و سخنران، برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم و ادعیه، نظارت و سرکشی از مساجد محل برگزاری مراسم اعتکاف و توزیع بسته¬های فرهنگی از جمله برنامه¬های تبلیغات اسلامی الیگودرز در ایام اعتکاف است.


گفتنی است، آیین معنوی اعتکاف درروزهای" 13 تا 15 ماه رجب" برگزار می شود.

 پایان پیام/
 

کد خبر 363821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha