زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

خبرگزاری شبستان: در دومین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم با حضور امام جمعه بجنورد و جمعی از مسئولان استانی در مدارس خراسان شمالی نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، سید محمد لنگری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این مراسم که در محل هنرستان اندیشه بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه تکریم مقام معلم مربوط به روز یا هفته خاصی نیست، گفت: تکریم معلم ارزش گذاشتن به همه جامعه است.
 

وی تصریح کرد: 12 اردیبهشت یادآور سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم مناسبتی ارزشمند برای سپاسگزاری از تلاش معلمان در زمینه هدایت نسل‌ها است.
 

لنگری پیشرفت‌های جامعه را مرهون تلاش معلمان دانست و افزود: تجلیل از مقام معلم وظیفه تمام گروه‌ها و اقشار جامعه است چرا که با تلاش‌های ارزنده معلمان و مربیان، نسل آینده انقلاب اسلامی بالنده‌تر از گذشته در پیمودن مسیرهای پیشرفت و فتح قله‌های علمی همچنان سرافراز خواهد بود.
 

وی متذکر شد: بی شک رسیدن به آینده‌ای روشن، بهبود نیروی انسانی به عنوان زیربنای توسعه همه جانبه و بهبود وضعیت کشور در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سلامت، بهداشت، هنر و رفتارهای عمومی مستلزم توجه ویژه به معلمان است.
 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد: با توجه هر چه بیشتر به خواسته ها و مشکلات این قشر، با همت معلمان در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی در تحقق منویات و شعار امسال مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام‌های موثری برداشته شود.
 

گفتنی است در پایان این مراسم نیز به منظور تکریم مقام معلم، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به همراه امام جمعه و مسئولان استانی در قالب 40 اکیپ از تمام مدارس شهرستان بجنورد بازدید کردند.

 

 همچنین این بازدید ها در شهرستان ها نیز با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 پایان پیام
 

کد خبر 364179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha