برنامه‌های اوقات فراغت تکمیل چرخه آموزش است

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برنامه‌های اوقات فراغت را تکمیل چرخه آموزش دانش آموزان و دانشجویان در طول سال عنوان کرد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان،حجت الاسلام محمدرضا حدادیان در نشست با مسئول کانون صاحب الامر سمنان با اعلام این مطلب گفت: مساجد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نهادها بستر مناسبی برای پرکردن احسن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند.


وی گفت: کانون های مساجد، با اجرای برنامه های فرهنگی نقش بسیار مهمی در غنابخشی به برنامه‌های اوقات فراغت جوانان دارند.


حدادیان اوقات فراغت را فرصتی مغتنم به منظور فراهم‌آوری بستری مناسب برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان در مساجد دانست.


مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ترویج و ارتقای سطح معلومات و دانش دینی مخاطبین در موضوعات قرآنی، اعتقادی، اخلاقی و نیز اهتمام مضاعف به بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی مقارن با ایام اوقات فراغت به ویژه ماه‌های پربرکت شعبان، رمضان، شوال و ذی القعده را از دیگر اولویت‌های برنامه‌ای اوقات فراغت تابستانی سال 93 اعلام کرد.


وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام "اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی"، توجه ویژه به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در اوقات فراغت تابستانی کانون‌های مساجدخواستار شد.


در ادامه مسئول کانون صاحب الامر با اشاره به برنامه های مختلف کاین کانون اظهار داشت: سعی شده در همه برنامه های اوقات فراغت رویکرد قرآنی با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان وجود داشته باشد.


مظاهری در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در مسئله فرهنگی رسالت مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد را خطیر تر عنوان واظهار امیدواری کرد: در این راستا با جدیت تمام وارد میدان شده و به منویات رهبر انقلاب جامع عمل بپوشانیم.


به گفته وی کانون صاحب الامر همواره در همه مناسبت ها و مراسم ملی مذهبی در صحنه بوده و سعی می کند این مراسم به صورت مردمی برگزار شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 364188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha