کمیته فرهنگی ستاد اعتکاف در فارسان برگزار شد

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان، گفت: از آنجایی که سنت حسنه اعتکاف بهترین فرصت برای نزدیک شدن به حق تعالی است، فراهم آوردن بستری مناسب برای نیل به این مهم از حساسیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فرزاد صفدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، امروز(13اردیبهشت) که در اداره ارشاد فارسان برگزار شد گفت: برگزاری کلاس های آموزشی احکام و اخلاق، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی مذهبی، تشکیل حلقه های معرفت، مشاوره مذهبی و دیگر برنامه های دینی از مهم ترین سرفصل های فرهنگی است که در طول اعتکاف اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد اعتکاف شهرستان فارسان با حضور کلیه اعضاء برگزار شد تا برنامه های متنوع فرهنگی و تعداد 500 بسته محصولات فرهنگی در ایام اعتکاف توسط این کمیته به معتکفین اهدا شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلای شهرستان فارسان، به بیان اهمیت اعتکاف و نقش بسیار بالای این کمیته در برگزاری این برنامه معنوی پرداخت.

 

صفدری، با اشاره به گره خوردن مسائل فرهنگی با مباحث دینی و مذهبی افزود: با این اوصاف در اجرای برنامه های فرهنگی باید به معنویات توجه بیشتری داشته باشیم و بسته های فرهنگی کاربردی در مراسم معنوی اعتکاف تهیه شود.

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی از جلسات سخنرانی، کلیپ های مذهبی پخش شده در مراسم اعتکاف و کلاس های آموزشی را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: کلاس های آموزشی بر اساس سن شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف طبقه بندی و اجرا می شود.

 

صفدری، در پایان خاطرنشان کرد: از وجود معتکفین در نشست های داخلی مختلف در مباحث مختلف مذهبی، اعتقادی و سیاسی استفاده می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 364291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha