تحصن دانشجویان بسیجی گیلان در فرودگاه رشت

تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های گیلان در پی محکومیت جنایات شیعیان بحرین و دفاع از مردم مظلوم منطقه در نمازخانه فرودگاه سردار جنگل رشت تحصن کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، در این تحصن اعتراضی که از عصر روز 14 اردیبهشت آغاز و تا عصر روز 16 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد، دانشجویان خط امام و رهبری انزجار خود را از کشتار بی رحمانه مردم منطقه، به خصوص شیعیان بحرین نشان می دهند.


بر اساس این گزارش، اعلام آمادگی جمعی دانشجویان بسیجی گیلان در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری پیرامون اعزام به بحرین و نمایش بیداری و آگاهی این قشر تحصیل کرده از اهداف تحصن دانشجویان بسیجی دانشگاه های گیلان در نماز خانه فرودگاه سردار جنگل رشت است.


حرکت صورت گرفته در قالب تحصن در فرودگاه استان برای نخستین بار در کشور انجام شده است و می تواند به عنوان الگویی برای دیگر استان های کشور قرار گیرد.


در این تحصن که همراه با سخنرانی های بصیرتی و یادمان شهدای بحرین خواهد بود، بیش از 30 دانشجوی تحصن کننده، سه روز را با روزه افطار می کنند.


همچنین بازدید استاندار گیلان، مسئولان استانی و دانشجویان از جمع تحصن کننده در نمازخانه فرودگاه سردار جنگل رشت، نشان از حرکت درست و بیداری قشر دانشجوی استان دارد.

 

گفتنی است این برنامه تحصن دانشجویان بسیجی، عصر روز جمعه(16 اردیبهشت) با برپایی مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و صرف افطار به پایان می رسد.
 

پایان پیام/

کد خبر 36437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha