برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان در کانون حضرت قائم(عج) بندرعباس

خبرگزاری شبستان: امام جماعت کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) بندرعباس از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان در این کانون خبر داد و گفت: این محفل پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه جاری در این کانون برگزار می شود.

حجت الاسلام امین اسماعیلی، امام جماعت کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) بندرعباس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نوجوانان در این کانون خبر داد و گفت: این محفل پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه جاری در این کانون برگزار می شود.
 

وی، تشویق نوجوانان به سمت فراگیری علوم قرآنی و شناسایی استعدادهای آنان در این رشته را ازجمله اهداف برگزاری این محفل ذکر کرد و افزود: در این محفل نورانی، شش قاری و حافظ نوجوان استانی، آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت خواهند کرد.
 

اسماعیلی اضافه کرد: همزمان با برپایی محفل انس، مسابقات قرآنی (شفاهی و کتبی) بین نوجوانان شرکت کننده و والدین آنها نیز برگزار و به 50 نفر از برگزیده ها هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.
 

وی افزود: قبل از شروع محفل نیز برنامه آموزشی روخوانی قرآن ویژه شرکت کنندگان برگزار می شود.
 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری حضرت قائم از طرح "پدر و پسر" به عنوان یکی دیگر از برنامه های این محفل نام برد و عنوان کرد: در این طرح نوجوانی که حافظ قرآن است آیه ای را تلاوت می کند و پدر وی همان آیه را تفسیر خواهد کرد که در پایان از برترین ها تجلیل می شود.
 

کانون فرهنگی هنری حضرت قائم (عج) در مسجدی به همین نام در کوی خلیج فارس بندرعباس با مجوز رسمی ستاد عالی کانون های مساجد در طول سال برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی برگزار می کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 364569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha