104 نفر از رابطین فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم همایش تجلیل از 104 نفر از رابطین فرهنگی کمیته امداد این استان با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این همایش که امروز در محل سالن اداره پست بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز نوع فقر ونیاز جامعه هدف تحت حمایت این نهاد تغییر کرده، اظهار داشت: در گذشته نیاز مردم در نوع خوراک و پوشاک ونیاز های اولیه خلاصه می شد اما امروز این نوع نیاز به ابعاد فقر فرهنگی وفکری تغییر رویه داده است.
 

وی افزود: به همین منظور کمیته امداد با ارائه برنامه های مدون و مشاوره های به موقع در تلاش است این بعد از نیاز خانواده های تحت حمایت خود را مرتفع کند.

حسین پور در رابطه با میزان موفقیت این نهاد تا کنون در این زمینه، تصریح کرد: با نگاهی هر چند گذرا به خدمات ودستاورد های امداد می توان پاسخی محکم مبنی بر موفقیت در این رابطه ارائه داد که توسعه اشتغال پایدار در بین خانواده های نیازمند وهمچنین حفظ شان وکرامت خانواده ها مبین این موضوع است.
 

وی با اشاره به 17 هزار اشتغال اجرا شده توسط این نهاد، یادآور شد: هم اکنون هریک از این طرح ها توانسته زمینه اشتغال دو تا پنج نفر از افراد نیازمند را فراهم کند.
 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی متذکر شد: همچنین هم اکنون این نهاد هفت هزار یتیم را تحت حمایت خود دارد که از این تعداد سه هزار و 500 نفر دانش آموز هستند.
 

وی ضمن قدردانی از حضور معلمین فرهنگی که با کمیته امداد همکاری دارند، خاطرنشان کرد: فعالیت شما در عرصه عمل به وظایف خود و نیز ساماندهی ایتام تحت حمایت این نهاد درمدارس و شناسایی نیاز های آنها جای تقدیر بسیار دارد.
 

محمد رضا رحیمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش نیزدر این همایش خدمات کمیته امداد به نیازمندان جامعه را غیر قابل انکار خواند و گفت: اگر کمیته امداد نبود بسیاری از استعداد های درخشان امروز ایران شکوفا نمی شد.

پایان پیام/ 

کد خبر 364629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha