معلمان نقش مهمی در تربیت نسل های آینده دارند

خبرگزاری شبستان: استاندار آذربایجان غربی گفت: معلمان به عنوان جهادگران عرصه علم و دانش نقش بسیار مهمی در تربیت نسل های آینده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز(14 اردیبهشت) در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تجلیل از معلمان نمونه استان که در سالن اداره برق برگزار شد، گفت: معلمان می توانند با تشویق جوانان برای حرکت در مسیرهای سازندگی و آبادانی نقش موثری در پیشرفت کشور ایفا کنند.


وی، با بیان اینکه حرکت در مسر های ترقی و تعالی نیازمند همکاری و مشارکت فرهیختگان است، افزود: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به یاری بیش از پیش فرهیختگان در کشور نیازمندیم.


سعادت خاطر نشان کرد: معلمان باید بستر های لازم برای تحقق آرمان های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ در جامعه را فراهم سازند.

 این مسئول، در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات استان، اضافه کرد: به دلیل کمبود بودجه های عمرانی در حال حاضر یک هزار و 700 میلیارد تومان به پیمانکاران در استان بدهکاریم که امیدواریم این مشکلات در سایه دولت تدبیر و امید حل و فصل شوند.


وی خاطر نشان کرد: بیکاری یکصد و 71 هزار فارق التحصیل دانشگاهی از دیگر مشکلات آذربایجان غربی است که برای حل این مشکلات نیازمند عزم ملی و تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع نمایندگان استان از معلمان نمونه استان تجلیل و قدردانی شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 364741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha