56 مسجد میزبان معتکفان ایلامی

خبرگزاری شبستان: مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: امسال 56 مسجد میزبان معتکفان ایلامی و سنت حسنه اعتکاف در مناطق مختلف این استان خواهد بود.

کرم الله برخوردار، مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(15اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: پیش بینی می شود در این تعداد مسجد حدود 7 هزار خواهر و برادر معتکف شوند.


وی، تصریح کرد: از این تعداد 25 مسجد در شهر ایلام در قالب 17 مسجد برای خواهران و 8 مسجد نیز پذیرای معتکفان برادر خواهند بود.


برخوردار، اضافه کرد: علاقه مندان می توانند به دو صورت اینترنتی به آدرس www.etekaf-ilam.ir یا به صورت حضوری به مساجد در نظر گرفته برای انجام سنت اعتکاف مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان ایلام، بیان کرد: ثبت نام از امروز در سطح مساجد استان آغاز و تا روز 22 اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.


وی، اظهار کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه این مراسم معنوی در سطح هر مسجد عوامل اجرایی و فرهنگی مشخص شده که در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، عبادی، برگزاری مراسم ها و ارائه خدمات به معتکفان فعالیت می کنند.


برخوردار، به اهمیت و جایگاه اعتکاف در زندگی افراد اشاره کرد و یادآور شد: معتکفان به ویژه جوانان و نوجوانان با حضور در مساجد و اجرای فریضه های عبادی و معنوی راه رشد و کمال خود را به سوی پروردگار خویش هموار کرده و با خدای خود به دور از هر گونه دغدغه دنیوی به راز و نیاز می پردازند.


مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: معتکفان با شرکت در این مراسم های معنوی با مسجد، عبادت و دوستان معنوی انس گرفته و این می تواند در سطح خانواده و جامعه تا مدت ها بر ذهن و روان فرد تاثیرگذاشته و روحیه شاد و الهی برای فرد به ارمغان آورد.


پایان پیام/
 

کد خبر 364880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاهره ملکشاهي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    باسلام من هرچه تلاش ميکنم سايت ثبت نام بازنميشه چيکاربايدبکنم لطفا راهنمايي کنين