عطر شهادت در نصف جهان می پیچد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان، با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در روز پنجشنبه"18 اردیبهشت" در اصفهان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: شهدا و رزمندگان در سخت ترین شرایط از جان خود گذشتند تا ما امروز در آرامش و امنیت زندگی کنیم و باید در هر شرایطی یاد و نام این عزیزان را زنده نگهداریم.

 

وی با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: درسی که شهدا به ما دادند باید در همه ابعاد زندگی ما تسری یابد.

 

شیروانیان، از تشییع دو شهید گمنام در روز پنجشنبه"18 اردیبهشت" در قهجاورستان اصفهان خبر داد و افزود: این دو شهید در 22 و 17 سالگی در عملیات های خیبر و تک دشمن در منطقه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

 

وی تکریم و تعظیم از مقام ارزشمند شهدای گمنام را یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با پیروی از حضرت امام حسین(ع) درس وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اصفهان، گفت: ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی است که جلوه های آن در طول سال های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد.

 

شیروانیان، با بیان اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان نقش به سزائی در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دارند، گفت: جامعه امروز ما باید با ایثار و شهادت آشنا باشد و بداند که پیشرفت و توسعه کشور مدیون شهداست.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 364910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha