یک هزار و610 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی البرز

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: با هدف اشتغال پایدار از ابتدای سال 92 تا به امروز یک هزار و 610 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی در البرز فراهم شده است.

افروز بهرامی، مدیر کل بهزیستی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اشتغال زایی مددجویان بهزیستی گفت: یکی از برنامه ریزی های کلان اداره کل بهزیستی ایجاد زمینه اشتغال زایی پایدار برای مددجویان است.

 

به گفته بهرامی، با توجه به چشم اندازهای کلانی که در بحث اشتغال زایی انجام شده است هم اکنون قریب به 715 نفر از مددجویان تحت پوشش این اداره کل به اشتغال پایدار دست یافته اند.

 

بهرامی در خصوص فرصت های اشتغال زایی برای مددجویان توضیح داد: فرصت های اشتغال ایجاد شده از ابتدای 92 تا به امروز به یک هزار و 610 مورد رسیده است، که این مهم نشان دهنده اهمیت مسئولان امر به اشتغال مددجویان است.

 

وی با ارائه آمار سهم تسهیلات دولتی و بیمه ای را در بهبود وضعیت معیشت مدد جویان مفید دانست و توضیح داد: براساس آمار دریافتی از سال 92 تا به امروز بیمه خویش فرمایی 153 مورد، بیمه کارفرمایی 66 مورد، بیمه جبران عدم کارایی 11 مورد بوده است، که سهم مطلوبی در معیشت مددجویان داشته است.


این مسئول در خصوص سهم اعتبارات اشتغالی برای مددجویان بهزیستی توضیح داد: مددجویانی که از اعتبارات خرد و خانگی به منظور اشتغال استفاده کرده اند به 132 مورد رسیده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مددجویان ازطریق cbr، مراکز غیر دولتی ، گروه های همیار ، معرفی به کارفرما، خود معرف های اشتغال مشغول به کار شده اند.

 

کد خبر 365006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha