معلمان نمونه و پیشکسوت شهرستان لنده تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: به مناسبت هفته معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری از مقام شامخ بیش از 30 معلم نمونه، پیشکسوت و فرهنگی شهید شهرستان لنده تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مرتضی مطهری امروز (15 اردیبهشت) مراسمی در سالن پوریایی ولی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار و از مقام شامخ بیش از 30 معلم نمونه، پیشکسوت و فرهنگی شهید شهرستان لنده تجلیل شد.

بنابراین گزارش: سید عیسی تقوی فرد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در این آیین با تجلیل از مقام شامخ معلم، گفت: معلمان سرمایه های عظیم فکری جامعه هستند که علاوه بر علم آموزی، تربیت نسل های جامعه را برعهده دارند.

وی افزود: معلمان اقشاری زحمت کش و تلاش گر هستند که با تمام وجود خویش تمام علم خود را با جان و دل به دانش آموزان منتقل می کنند.

تقوی فرد تصریح کرد: الحمدالله از وجود مقدس اولیاء و مربیان و معلمان با تجربه شهرستان لنده مدت پنج سال است که اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده مقام اول یا دوم را به لحاظ عملکرد در حوزه های مختلف کسب کرده که این موفقیت مرهون تلاش همه زحمت کشان و معلمان این شهرستان است.

این مسئول تاکید کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، علمی در طول سال یکی از مهم ترین شاخص های موفقیت این اداره بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با قدمت بالای 21 سال خود توانسته است مدیران توانمند کشوری و استانی را به جامعه تحول دهد و همواره به شکرانه تلاش شبانه روزی معلمان این شهرستان به خود می بالیم.

گفتنی است در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان لنده، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، از 10 معلم بازنشسته سال 1392 و 11 معلم نمونه استانی و شهرستانی، اعضای شورای اسلامی شهر لنده و اصحاب رسانه تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 365023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha