بنیاد برکت، هفت پروژه مدرسه سازی را اجرا می کند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، گفت: بنیاد برکت هفت پروژه مدرسه سازی در قالب 21 کلاس درس را با اولویت مناطق محروم اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، یاور وحدتی پور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل عصر امروز( 15 اردیبهشت) در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران، اظهار داشت: این بنیاد تاکنون 2 پروژه را از هفت پروژه تحویل داده است.


وی، با بیان اینکه در سال 92 در حوزه ارتباط با خیرین به عنوان سال ممتاز بوده ایم، افزود: طبق بررسی ها هر 25 روز یک خیر به جمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل اضافه شده است که این نهایت جذب کمک های مردمی را نشان می دهد.


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، ادامه داد: تاکنون 322 پروژه مدرسه سازی، 2 باب واحد شبانه روزی، 6 باب نمازخانه و 2 باب کتابخانه توسط خیرین مدرسه ساز احداث و تحویل آموزش و پرورش استان شده است.


وحدتی پور، با اعلام این مطلب که 30 پروژه مدرسه سازی در قالب 153 کلاس درس در حال اجرا می باشد، تصریح کرد: در طول 15 دوره برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، 352 مدرسه در قالب یک هزار و 425 کلاس درس احداث، تحویل یا در حال اجرا می باشد.


این مقام مسئول، مجموع تعهد خیرین مدرسه ساز در طول 15 دوره برگزاری جشنواره را 208 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز آثار سوء عدم سرمایه گذاری برای توسعه علم و دانش را می دانند و به همین خاطر با فکر آسمانی کاری آسمانی را انجام می دهند.


فعال کردن مجامع خیرین در شهرستان ها هدف اصلی جشنواره خیرین مدرسه ساز است


وحدتی پور، با اشاره به اینکه در هر شهرستان ها مجمع خیرین مدرسه ساز وجود دارد و هدف ما بومی کردن این مجمع است، اضافه کرد: برخی از این مجمع ها غیر فعال می باشند که هدف اصلی جشنواره خیرین مدرسه ساز، فعال کردن مجامع خیرین در شهرستان ها است.


مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، با تکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز مهندسان آسمانی نظام تعلیم و تربیت هستند، خاطر نشان کرد: امسال نیز شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ساعت 10 صبح 18 اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع توریستی کوثر شورابیل برگزار می شود.


پایان پیام/


 

کد خبر 365136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha