مسابقات قرآنی جامعه ورزشی استان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول برگزاری مسابقات قرآنی اداره ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری، از برگزاری یک دوره مسابقات قرآنی بین ورزشکاران این استان خبر داد.

نوید طهرانی، مسئول برگزاری مسابقات قرآنی اداره ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری، امروز(16اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در راستای ترویج علوم قرآنی در بین ورزشکاران استان، مسابقات قرآن درسه رشته حفظ،ترتیل وصوت در چند رده سنی برگزار می شود.

 

وی افزود: همه ما معتقد هستیم، قرآن کریم بزرگ‏ترین هدیه الهى براى انسان‌هاست‌ به همین سبب امت اسلامى آن گونه که شایسته است، باید برای استفاده از این میراث ارزشمند از خود همت نشان دهد.

 

مسئول برگزاری مسابقات قرآنی اداره ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری، با قدر‌دانی از برگزار کنندگان این مسابقه معنوی گفت‌: امروز دبیران قرآن و معارف اسلامی با تمام توان‌ سعی دارند تا زمینه آشنایی بیش از پیش نسل جوان با علوم قرآنی را آشنا کنند‌.

 

طهرانی، افزود: این مسابقات که با هدف شناخت، رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و همچنین تقویت ایمان، معرفت دینی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می‌شود، نقش به سزایی در شکوفایی استعدادهای قرآنی منطقه و انس دانش‌آموزان با قرآن کریم دارد.


وی در پایان گفت: این مسابقات به همت حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان وکانون حاملان قرآن فرخشهر روزجمعه از ساعت 8 صبح در محل بسیج دانش آموزی شهرکرد برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 365228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha