14 دارالقرآن در گلستان فعالیت می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن بسیج سپاه نینوا گلستان گفت: 14 دارالقرآن با هدف تربیت حافظان قرآن در 14 شهر مختلف استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان‏، سید یحیی حسینی، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه نینوا گلستان، امروز (16 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته دارالقرآن در 14 شهرستان راه اندازی شده که هدف از آن تربیت حافظان قرآن است.


وی با اشاره به اینکه کلاس های دارالقرآن در 14 شهرستان فعال شده اما هنوز نهایی نشده است، افزود: دارالقرآن در برخی از نواحی در حال شکل گیری است که در هر ناحیه 30 تا 50 نفر تربیت می شوند و این رقم قابل افزایش است.


حسینی اظهارداشت: با توجه به اینکه برنامه های بلندمدت برای دارالقرآن کریم پیش بینی شده است تلاش داریم از طریق این برنامه ها جامعه را با فرهنگ قرآن پیوند عمیق تری دهیم تا افراد نسبت به آسیب ها و ناهنجاری ها مصون بمانند.


وی با بیان اینکه برنامه های قرآنی ویژه درون سازمانی با عنوان طرح الحافظون در سپاه نینوا گلستان آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح بیش از یک سال است که شروع به فعالیت کرده است.


مسئول دارالقرآن بسیج سپاه نینوا گلستان گفت: شیوه های جدید علمی برای حفظ قرآن صورت می گیرد تا ترویج فرهنگ قرآنی را در جامعه توسعه دهیم.


حسینی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی در بسیج وحلقه های صالحین با جدیت پیگیری می شود، افزود: اگر در جوامع بشری قرآن حاکم شود علاوه بر سعادت دنیا خیر آخرت را نیز در پی خواهد داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 365311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha