نام نویسی بیش از هزار نفر در آیین معنوی اعتکاف در بوشهر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از هزار نفر برای حضور در آیین معنوی اعتکاف در استان بوشهر نام نویسی کرده اند.

حجت الاسلام سروستانی، مدیر کل سازمان تبلیغات استان بوشهر، صبح امروز (16 اردیبهشت)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر گفت: در بیش از 150 مسجد استان بوشهر آیین معنوی اعتکاف برگزار می شود و برای این آیین بیش از هزار نفر نام نویسی کرده اند.

 

وی افزود: اجرای زنده تلاوت قرآن و اذانف برگزاری نماز جماعت در سه وعده، برگزاری انس با قرآن کریم، تفسیر یک صفحه قرآن کریم در هر روز توسط امام جماعت، اعمال «ام داود» مربوط به روز آخر مراسم است بعد از نماز عصر، برگزاری جشن روز 13 رجب و برگزاری آیین وفات حضرت زینب کبری(س) از جمله برنامه های این سه روز است.

 

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز ایام البیض و موسم برگزاری سنت معنوی اعتکاف مساجد منتخب استان آماده ثبت نام و اجرای این برنامه هستند و مساجد برگزار کننده مراسم از مساجد محوری استان به شمار می آیند که مورد استقبال مردم بویژه جوانان قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام سروستانی افزود: امسال استقبال خوبی از این آیین معنوی صورت گرفته است و مساجد هنوز هم آماده ی پذیرش افراد دوستدار این آیین معنوی هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 365319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha