واردات کالا به کشور نوعی تحریم است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، گفت:در صورتیکه نیاز کشور را به واردات حل کنیم باز هم در تحریم هستیم چون ممکن است هر لحظه دشمن مانع ورود کالا به کشور شود.

به گزراش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار بسیجی اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، ظهر امروز(16 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با اشاره به فرا رسیدن 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان رهبری در سال 79 گفت: مقام معظم رهبری هدف از تشکیل بسیج سازندگی را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، کمک به دولت در خدمت‌رسانی به محرومان و سازندگی و محرومیت‌زدایی، کمک به شناسایی زمینه‌های اشتغال و ایجاد اشتغال و کارآفرینی بیان کرده اند.


وی افزود: بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد توانسته است با بکارگیری نیروهای بومی و متخصص و شناسایی منابع طبیعی و مصنوعی هر شهرستان و با استفاده از فرصت ها مشکلاتی را که بر اثر تحریم ها برای مردم به وجود آمده حل کند.


فتوحی، با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته از سوی بیج سازندگی در استان یزد گفت: در استان یزد که کویری است، برای دسترسی به آب چاه‌های نیمه عمیق و عمیق داریم، بسیج سازندگی با موفقیت صاحب مزرعه نقشه یک حوزچه‌هایی پیاده کرده که برای پرورش ماهی مناسب است بدون اینکه صاحب مزرعه نیاز باشد به داخل شهر بیاید، با همکاری شیلات، تکنولوژی، نوع خوراک و بهره‌برداری را انجام می‌دهد.


وی خاطر نشان کرد: بومی کردن نوعی نژاد مرغ و راه اندازی چند واحد مرغداری جهت تولید انبوه این مرغ بومی از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط بسیج سازندگی است.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، در ارتباط با نقش سپاه در بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی، گفت: در راستای امنیت ملی سپاه بی‌تفاوت نماند، ما در راستای اقتصاد مقاومتی به امنیت پرواز، هوا فضا و امنیت در دریا نیاز داشتیم.


وی با اشاره به پیشرفت های سپاه در عرصه هوا و فضا اظهار داشت: هواپیماهای بدون سرنشین ساخت داخل اکنون از قابلیت های بالاتری چون سرعت، مدت پرواز، ذخیره سوخت 24 ساعته و قدرت دقیق زنی نسبت به هواپپماهای مشابه آمریکایی برخوردار هستند.


این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: در دریا نیز قایق های تندروی سپاه با مجهز شدن به سیستم های راداری، رادار گریز، موشک هایی با برد نزدیک توانسته اند قدرت نخست جهان در دریا را بدست گیرند.


وی با اشاره به پیشرفت های موشکی کشور اظهار داشت: اکنون برد موشک های ایران حتی از شوروی نیز بالاتر می باشد.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، تنها راه بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمن را متکی بودن به نیروهای متخصص و حزب اللهی داخل دانست و گفت: دادن امکانات به آنها و اینکه بتوانند با تولید در راستای نیازها تحریم‌ها را خنثی کنند، تنها راه ماست.


وی افزود: اگر مشکل خودرا با واردات کالاها حل کنیم بازهم هم در تحریم خواهیم بود چون هر لحظه ممکن است دشمنان مانع ورود کالا به کشور شوند.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، گفت: حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود و مشکل واردات نداشته باشیم باز هم در تحریم هستیم چون یک روز دوباره جلوی آن را می‌گیرند.


وی از راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم محصولات بسیج سازندگی در استان خبر داد و افزود: با توجه به نتیجه رسیدن تولیدات بسیج سازندگی بازاچه ای برای عرضه مستقیم این محصولات در استان راه اندازی می شود.


فتوحی تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز این محصولات در قالب یک شرکت تعاونی عرضه می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 365501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha