راه اندازی نمایشگاه کتاب در مساجد مجری طرح اعتکاف زنجان

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: همزمان با اجرای سنت حسنه اعتکاف نمایشگاهی از محصولات فرهنگی در مساجد مجری طرح اعتکاف زنجان دایر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سعید ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان امروز (17 اردیبهشت) در جلسه ستاد شئونات مذهبی اظهار کرد: همزمان با مراسم اعتکاف نمایشگاهی از محصولات فرهنگی، کتب دینی و احادیث مربوط به فضیلت نماز اول وقت برای استفاده معتکفین در مساجد مجری طرح اعتکاف دایر می شود.


وی همچنین از آماده سازی میز کتاب در این مساجد خبر داد و یادآور شد: کتاب هایی با موضوع نماز در 6 عنوان برای مطالعه معتکفین در این مساجد تعبیه شود.


ناصری همچنبن به اجرای طرح یاوران اقامه نماز در این مساجد اشاره و خاطرنشان کرد: 16 نفر از مبلغان در دوره های آموزشی با موضوع نماز شرکت می کنند که هشت نفر به صورت چهره به چهره و هشت نفر به صورت سخنرانی در مسجد مجری طرح اعتکاف نکاتی را به معتکفین تاکید خواهند کرد.


وی همچنین از توزیع بروشورهایی با مضامین نماز در بین معتکفین خبر داد و یادآور شد: تلاش می شود تا از طریق معتکفین نسبت به توسعه و ترویج اقامه نماز اول وقت اقدام کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 365807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha