کانون فرهنگی هنری توحید نمایشگاه کتاب برگزار کرد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: کانون فرهنگی هنری توحید مجتمع صنعتی آرتاویل تایر به مناسبت هفته کارگر نمایشگاه کتاب ویژه کارگران در محل کارخانه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، صبح امروز (18 اردیبهشت) در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در کارخانه آرتاویل تایر، اظهارکرد: نمایشگاه کتاب ویژه کارگران مجتمع صنعتی آرتاویل به مناسبت هفته کارگر در کانون فرهنگی هنری توحید برگزار و کتب با تخفیف 30 تا 50 درصد ارائه می شود.


وی، با اشاره به اینکه در این کارخانه نزدیک یک هزار و 400کارگر مشغول به کار هستند، افزود: کتب ارائه شده در این نمایشگاه با موضوعات دینی، فرهنگی، قرآنی و اجتماعی بوده و با استقبال خوب کارگران روبرو شده است.


سقاء، با بیان این مطلب که کتابخانه کانون فرهنگی هنری توحید بیش از 15 سال فعالیت می کند، گفت: اعضای کتابخانه کانون توحید بیش از 800 نفر از کارگران این کارخانه است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری توحید در مناسبت های طول سال برنامه ها و فعالیت های مختلفی انجام داده از جمله تولید نشریات و بروشور برای ایام خاص، ایستگاه های صلواتی و فرهنگی، طرح تلاوت نور، برگزاری دوره های آموزشی، مشارکت در برگزاری اردوها، ارسال پیامک ویژه اعضای کانون و فعالیت های مجازی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 366016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha