اعزام مدیران کانون های مساجد همدان به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از اعزام مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد به همراه جمعی از هنرمندان به بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

هادی فیض منش، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در مصاحبه با خبرنگار شبستان گفت: مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان به همراه جمعی از هنرمندان همدان فردا (19 اردیبهشت) به منظور بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب عازم تهران می شوند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه بسیار پایین است، افزود: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در گسترش و تقویت هر چه بیشتر مساله کتاب وکتابخوانی اهتمام ورزند.


وی گفت: با توجه به اینکه رسالت کانون های مساجد، فعالیت های فرهنگی و هنری می باشد که بحث کتاب و کتاب خوانی هم از اهم این امور است، مدیران کانون ها در جهت ارتقای سطح کتابخوانی و مطالعه باید تلاش و همت بیشتری داشته باشند.


فیض منش، به تاثیر گذاری نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا بستر فرهنگی کتاب و کتاب خوانی در جامعه نمود بیشتر پیدا کند و هر فردی از همان سنین کودکی در درون مجموعه خانواده خود، مسجد و مدرسه با روش مطالعه کتب موفق و مناسب آشنا شود.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از( 10 تا 20) اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.


پایان پیام/

 

کد خبر 366036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha