انتصاب اعضای کمیته قراردادهای نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه ای اعضای کمیته قراردادهای بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه قرآن کریم، اعضای کمیته قراردادها و نظارت بر طرحهای بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را منصوب کرد. حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی، طی احکام جداگانه ای جلیل صادقی زاده، سهراب حمیدی، اصغر امیرنیا، قادر آشنا و امیر اشراقی را به عنوان اعضای این کمیته تعیین نمود.

 

بنابرگزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،در بخشی از این احکام آمده است:
قرآن کتاب هدایت و یگانه الگوی سعادتبخش انسانها به سرمنزل مقصود است. کتابی سراسر پند و حکمت در طی اعصار، هماره کانون هدایت و سرچشمه علوم و فنون و هنرهای مختلف بوده است. فرهنگ تمدن اسلامی حاصل تأمل و تدبر در کرانه های این کتاب عظیم است. نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز نمی از این یم بیکران است که با اهتمام علاقمندان و دوستداران ساحت آن آستان قدسی متجلی شده است.
 حال که توفیق همراهی با قرآن کریم نصیب شما شده، با توجه به دانش و تجربۀ شما ، به موجب این ابلاغ به سمت «عضو کمیتۀ امور قراردادها» منصوب می شوید. بررسی و تصویب طرح ها، تعیین مبلغ تفاهم نامه ها و نظارت بر حسن اجرای آن پس از تأیید ریاست نمایشگاه از جمله وظایف این کمیته می باشد.
پایان پیام/ 

کد خبر 366067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha