محیط نمایشگاه سیاسی نیست/ نمایشگاه کتاب جایگاه فرهنگ را مشخص می‌کند

خبرگزاری شبستان: وزیر اطلاعات صبح امروز 18 اردیبهشت ماه با حضور در مصلای امام خمینی(ره) تهران، از نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ادبیات شبستان، «سیدمحمود علوی» در جمع خبرنگاران درباره نمایشگاه کتاب گفت: در کشور ما مردم از ویژگی‌های بالایی برخوردارند و نمایشگاه جایگاه خودش را دارد و مردم که به دنبال دستاوردهای فرهنگی هستند نمایشگاه آنها را از این نیازشان بی نیاز می‌کند. نمایشگاه حرکت خوبی است و انگیزه مطالعه را افز ایش می دهد همچنین جایگاه فرهنگ را مشخص می کند به ویژه در سالی که به نام اقتصاد فرهنگ نامگذاری شده است می تواند بسیار جایگاه مطالعه را در کشور افزایش دهد.

 

وی افزود: نمایشگاه امسال همدلی و هماهنگی زیادی بین همه مسئولان وجود دارد واین همدلی و هم افزایی را مسئولان برگزار کنننده تایید می کنند.

 

علوی همچنین در مورد بازدید برخی فعالان فتنه 88 از نمایشگاه کتاب و کمک وزارت اطلاعات به مجموعه نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه یک محیط سیاسی نیست بلکه یک محیط فرهنگی است و باید در برنامه های فرهنگی خود استوار باشد. همکاران ما همکاری لازم را با مسئولان نمایشگاه داشته اند و حتی مسئولان نمایشگاه اذعان کرده‌اند که همکارانی که از این وزارتخانه در نمایشگاه حاضر هستند نگاه فرهنگی دارند و نگاه امنیتی ندارند چون محیط نمایشگاه یک محیط فرهنگی است.

 

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ در خصوص برنامه برای رصد گروهک جیش‌العدل اظهار کرد: در نشستی خبری به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 366082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha