ارسال 30 کتاب به دبیرخانه جشنواره اعتکاف

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اعتکاف استان قم گفت: 30 کتاب، 85 مقاله و پنج پایان‌نامه در سومین دوره جشنواره اعتکاف به دبیرخانه ارسال شده‌اند که از هشت آثار تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای عصر پنجشنبه (18 اردیبهشت) در مراسم اختتامیه جشنواره اعتکاف گفت: این جشنواره با اهداف گسترده‌ای برگزار شد که یکی از آنها دمیدن روح معنویت در اقشار هنری جامعه بود.


وی بیان داشت: گسترش میراث اعتکاف به صورت کمی و کیفی، تعمیق معنویت در جامعه، ترویج سنت حسنه اعتکاف در میان مردم و نیز تربیت بیشتر جامعه در کنار آسیب‌زدایی از اعتکاف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.


رئیس ستاد اعتکاف استان قم بیان داشت: نخستین جشنواره در سال 91 برگزار شد که در آن هزار و 670 اثر ارسال شده و 140 اثر برتر در کتابی با عنوان بر بال قنوت به چاپ رسید.


حجت‌الاسلام تکیه‌ای ابراز داشت: جشنواره دوم اعتکاف نیز در سال گذشته و با موضوع هنری برگزار شد که در آن نیز هزار و 60 اثر ارسال شد و در جشنواره امسال نیز بیش از 120 آثار ارسال شده است.


وی با اشاره به فعالیت دبیرخانه اعتکاف گفت: این دبیرخانه با بیش از هفت هزار 300 محقق ارتباط گرفته است تا بتواند در خصوص مباحث اعتکاف تلاش جدی داشته باشند.


رئیس ستاد اعتکاف استان قم گفت: 30 کتاب، 85 مقاله و پنج پایان‌نامه در سومین دوره جشنواره اعتکاف به دبیرخانه ارسال شده‌اند که از هشت آثار تجلیل می‌شود.
پایان پیام/

کد خبر 366173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha