رونمایی از ۳ لباس منقش به تصویر سرداران دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور در غرفه مد و لباس سالن چشم‌انداز بخش کمیته فعالیت‌های جنبی نمایشگاه کتاب بصورت نمادین از سه لباس منقش به چهره سرداران دفاع مقدس رونمایی می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور در غرفه مد و لباس سالن چشم انداز بخش کمیته فعالیتهای جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب بصورت نمادین از این سه لباس منقش به چهره سرداران دفاع مقدس رونمایی می کند..

این رونمایی با هدف شناساندن و معرفی سه سردار جنگ به نسل جوان امروز با حک کردن چهره آنان بر روی لباسها صورت می گیرد.

تصویر سه سردار دفاع مقدس از جمله شهید مصطفی چمران، شهید مرتضی آوینی و حاج ابراهیم همت که بر روی تی شرت های سفید چاپ شده است امروز در غرفه مد و لباس سالن چشم انداز و از بخشهای جنبی نمایشگاه رونمایی می شود.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با هدف ترویج پوشش ایرانی و اسلامی ، معرفی لباس های قومیتی کشور به مردم، آسیب شناسی و عدم جایگاه مد و لباس در صنعت نشر و چاپ ایجاد شده است.
 

گنج هاوش رمز گشایی می شود

مسابقه گنج هاوش در غرفه جهان واقع در سالن چشم انداز بخش کمیته جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ویژه بازدیدکنندگان برگزار می شود.

این مسابقه یک فعالیت و سرگرمی در قالب رمز گشایی است که بر پایه نام کتاب و نام نویسنده از مجموعه ای از آثار فاخر ادبیات کلاسیک جهان مطرح شده است و مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب قرار گرفته است.بطوریکه تاکنون 8 نفر موفق به کشف رمز گنج هاوش شده اند.

در این مسابقه که یک رمز کشایی الفبایی است و انجام آن به هیچ دانش و آگاهی پیشین نیاز ندارد، برای سادگی بیشتر الفبای انگلیسی را با 26 حرف ( به جای الفبای فارسی با 32 حرف) و بر اساس یک الگوی ویژه به هم ریخته است که با استفاده از همین الفبای بهم ریخته یک کلمه را به رمز در آورده است و بازدیدکننده موظف است رمز را پیدا کند.

این مسابقه با هدف برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و تبادل اطلاعات نمایشگاه برای اولین بار در بخش جنبی نمایشگاه بیست و هفتم برگزار شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 366177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha