گسترش شبکه های نیکوکاری با محوریت مساجد در همدان

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان، گفت: امسال شبکه های نیکوکاری با محوریت مساجد در محله های همدان گسترش می یابد.

علی نامدار، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان، به خبرنگار شبستان گفت: امسال با توجه به شعار اقتصاد و فرهنگ چهار رویکرد اعم از تعالی فکری فرهنگی خانواده، ‌استحکام اقتصادی خانواده، گسترش شبکه نیکوکاری با محوریت مساجد و توسعه شیوه و سبک مدیریت جهادی توسط کمیته امداد امام راحل ایجاد می شود.
 

وی با ضرورت گسترش شبکه نیکوکاری با محوریت مساجد در کشور تاکید کرد و افزود: در هر شهرستان و محله ای از استان همدان که جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر دارا باشد شبکه های نیکوکاری در مساجد شکل می گیرد.
 

وی تصریح کرد: هیات امنا، روحانی مساجد و معتمدین محله با همکاری اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) شورای پنج نفره برای شبکه های نیکوکاری تشکیل می دهند.
 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان، با بیان اینکه تاکنون در شهرستان های تابعه استان همدان شبکه های نیکوکاری تشکیل شده است، اظهار داشت: به دنبال ایجاد این شبکه در روستاهای بزرگ استان هستیم.
 

نامدار، با بیان اینکه شبکه های نیکوکاری باید محل پاتوق خیرین و نیکوکاران باشد، خاطرنشان کرد: در این میان ائمه جماعت مساجد می توانند نقش کلیدی در ترویج و گسترش این شبکه ها داشته باشند.
 

وی تصریح کرد: اگر در انتخاب محل مناسب و هیئت امنای خوشنام و با تجربه در شبکه های نیکوکاری دقت شود مسیر گسترش و موفقیت این شبکه ها را هموارتر می کند.
 

به گفته وی، با توجه به گسترش این شبکه خیرین و نیازمندان محل شناسایی می شوند و درآمدهای حاصل از آن صرف افراد محروم می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 366311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha