تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا در گلستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا در روز پنجشنبه (26 اردیبهشت) در گلزار شهدای سراسر استان توسط فرزندان شهدا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمد جهانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، امروز (20 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران استان گفت: باتوجه به اینکه 13 رجب سالروز میلاد مسعود مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر است، مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدای گلستان برگزار می شود.


وی افزود: یکی از بهترین، ماندگارترین ترین راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل از ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایجاد پیوند عمیق و ارتباط وثیق آن با مناسبت های دینی و مذهبی از جمله میلاد و یا شهادت ائمه معصومین(ع) است.
 

جهانی اظهارداشت: در همین راستا پدران آسمانی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و همچنین پدران شهدا که در تربیت، تعالی، تکامل و عروج آن مردان آسمانی نقش بی بدیل و کم نظیر ایفا کرده اند تجلیل و تقدیر خواهد شد.


وی ایجاد پیوند و ارتباط بین ترویج فرهنگ شهید و شهادت با مناسبت های دینی و مذهبی را از اهداف، سیاست ها و تدابیراین نهاد دانست و گفت: ترویج فرهنگ قدر شناسی و سپاسگذاری از مقام والای پدر در جامعه توسط فرزندان شهدا و استمرار برنامه های تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران از دیگر اهداف است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خاطرنشان کرد: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا در روز پنجشنبه (26 اردیبهشت) در گلزار شهدای سراسر استان توسط فرزندان شهدا برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 366376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha