مکان ثابتی برای  نمایشگاه کتاب پیدا می کنیم

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه کتاب گفت: تلاش می‌کنیم از همین لحظه تا سال آینده مکانی درخور برای نمایشگاه کتاب بیابیم.

به گزارش خبرنگار ادبیات شبستان، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران درباره مکان نمایشگاه کتاب گفت: امید داریم تا سال آینده مکان ثابتی برای برگزاری نمایشگاه کتاب پیدا کنیم. دوستان ما بارها گفته‌اند و ما نیز تلاش می‌کنیم از همین لحظه تا سال آینده مکانی درخور برای نمایشگاه بیابیم.

 

وی درباره معافیت مالیاتی کتابفروشان که در مراسم اختتامیه نیز بر آن تأکید شد، بیان کرد: این موضوع را همیشه دنبال کرده‌ایم اما اختلاف برداشتی با سازمان امور مالیاتی کشور وجود دارد چرا که آنها کتابفروشان را جزء صنوف چاپ می‌دانند و ما نیز در این رابطه سعی می‌کنیم با این سازمان به توافق برسیم وگرنه باید در دولت آیین‌نامه جدیدی را در خصوص معافیت مالیاتی کتابفروشان تدوین کنیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره انتخاب دبیر کل جدید نهاد کتابخانه‌ها نیز گفت: اگر سوالی درباره نمایشگاه کتاب دارید بپرسید وگرنه ترجیح می‌دهم در این مورد صحبتی نداشته باشم.

پایان پیام/
 

کد خبر 366428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha