نجات جان انسان ها بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، گفت: دعای مادران و پدران در نجات جان عزیزانشان بزرگترین سرمایه است و هدف اول و آخر جمعیت هلال احمر نجات جان انسان ها و تسکین آلام آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، بهروز غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (20 اردیبهشت) در دیدار جمعی از داوطلبین جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است و مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی این نهاد مطرح اند و دعای مادران و پدران در نجات جان عزیزانشان بزرگترین سرمایه است و هدف اول و آخر جمعیت هلال احمر نجات جان انسان ها و تسکین آلام آنهاست.


وی، با اشاره به اینکه در هفته جمعیت هلال احمر خدمات وسیعی درمانی و امدادی در سطح استان در اختیار مردم قرار گرفته است، افزود: هم اکنون تیم های امدادی چهار استان آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل متشکل از 120 پزشک، پرستار و ماما در روستاهای محروم استان مشغول خدمت رسانی رایگان به مردم هستند و بسته های بهداشتی و دارو به صورت رایگان در اختیار اهالی روستاهای محروم قرار می دهند.


این مقام مسئول، با بیان این مطلب که سعی خواهیم کرد تا عقب ماندگی های سال های قبل را جبران کنیم، گفت: شرکت های مختلف سرمایه گذاری متعلق به جمعیت هلال احمر کشور را در استان برای انجام پروژه های مختلف دعوت کرده ایم که احداث ساختمان ایستگاه سرعین و افتتاح انبار داروهای فوریتی در این هفته از برکات حضور این شرکت ها در استان است.


غیبی، از تربیت سگ های تجسسی ویژه امدادی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در هفته جمعیت هلال احمر 5 پایگاه امدادی افتتاح و 8 دستگاه زنده یاب در زیر آوارماندگان در محیط آبی و خاکی و 30 دستگاه خودروی امدادی اعم از آمبولانس و ترابری به ناوگان امدادی استان افزوده شد.


وی، از توزیع 18 هزار بسته غذایی در بین محرومان و نیازمندان استان خبر داد و یادآور شد: خیرین استان همکاری خوبی را با جمعیت هلال احمر داشته اند و تا کنون بیش از 8 میلیون تومان برای طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت در ماه مبارک رمضان هزینه شده است و بیش از 120 میلیون تومان از طریق خیرین جمع آوری شده است و بخشی از این هزینه ها در اختیار موسسه کودکان سرطانی موسسه ریحانه قرار گرفت.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: در پنج سال گذشته جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان دستگاه برتر در حوزه نماز انتخاب شده است که این یکی از افتخارات معنوی داوطلبین این نهاد است.


پایان پیام/
 

کد خبر 366489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha