انتقاد استاندار خراسان جنوبی از عدم تخصیص اعتبارات مدیریت بحران

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به گذشت 2 ماه از وقوع سیل در سهح روستاهای شهرستان نهبندان، گلایه کرد: تاکنون یک ریال از اعتبارات مدیریت بحران در این زمینه اختصاص نیافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی امروز(20اردیبهشت) در شورای اداری استان اظهارداشت: تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان آماده ارائه خدمت صادقانه به مردم هستند و از هیچ تلاشی در این جهت دریغ نمی کنند.


وی با بیان اینکه زیرساخت های فراوانی در سطح استان وجود دارد، تاکید کرد: بایستی با یک نگاه جدی تر همه مسئولان و دستگاه های مربوطه در تامین آن تلاش کنند.


مقام عالی دولت در استان از وجود یک هزار و 351 پروژه نیمه تمام در سطح استان خبرداد و افزود: برای تکمیل و ساخت این پروژه ها به دو هزار و 171میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


خدمتگزار با بیان اینکه یک جلد کتاب از مصوبات دولت گذشته در استان تهیه شده که بایستی اجرا شود، بیان کرد: این مصوبات علی رغم کمبود اعتبارات برای مردم توقع ایجاد کرده است در حالی که کل اعتبارت عمرانی استان در سال جاری 140 میلیارد تومان است.


وی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان نهبندان و خسارت وارده به روستاهای طبسین سفلا و علیا و کهنو در اسفند ماه سال گذشته، تصریح کرد: پس از وقوع این سیل یک میلیارد تومان از سرجمع اعتبارت استانی برای جبران این خسارت در اختیار دستگاه های اجرایی قرار داده شده است، اما از محل اعتبارات مدیریت بحران تاکنون یک ریال اعتبار تخصیص پیدا نکرده است.


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 400 روستا در استان با تانکر آبرسانی می شوند، گلایه کرد: چرا اعتبارات مدیریت بحران از معاونت نظارت راهبردی به وزارت کشور واگذار نمی شود تا اعتبارت مدیریت بحران در اختیار استان ها قرار گیرد.


وی با لزوم تسریع در روند پاسخگویی و جذب سرمایه گذاران در استان تاکید و خاطرنشان کرد: همه مسئولان دستگاه های اجرایی تا زمانی که در مسئولیت هستند با تمام توان به مردم خدمت رسانی کنند.


پایان پیام/

کد خبر 366537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha