کرامت انسانی و صلح جهانی شعار قرآنی و برداشت از اسلام است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای شهر اربیل، گفت: شعار جمعیت هلال احمر با عنوان کرامت انسانی و صلح جهانی شعار قرآنی و برداشت از اسلام است و کرامت و بزرگواری در تمام نسل های انسان یک اصل خدادادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام محمدرضا سرداری،رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، شامگاه(20 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از فعالان امدادگر استان، اظهارکرد: کرامت و بزرگواری در تمام نسل های انسان یک اصل خدادادی است و انسان عاقل این سرمایه را برای همیشه باید حفظ کند و زمینه منافع خود قرار دهد.


وی، با اشاره به اینکه شعار جمعیت هلال احمر با عنوان کرامت انسانی و صلح جهانی شعار قرآنی و برداشت از اسلام است، افزود: کرامت انسانی از منافع دنیوی و اخروی است و همه انسان ها در زندگی به سلامتی و صلح دوستی غبطه می خورند.


حجت الاسلام سرداری، با بیان این مطلب که ایجاد تنش های بی مورد مذموم است، گفت: هر کس بخواهد تنش ایجاد کند مطرود است.


رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، با اشاره به اینکه یک فرق در اصل بنیادین جمعیت هلال احمر وجود دارد و آن این است که اعضای جمعیت در روزهای سخت در کنار همدردان هستند.


حجت الاسلام سرداری، با بیان این مطلب که این کارها و خدمات، از دیدگاه و مصادیق ائمه (ع) است، تصریح کرد: تلاش جمعیت هلال احمر مقدس و قرآن بر آن صحه گذاشته است.


پایان پیام/
 

کد خبر 366644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha