7 اصل بنیادین جمعیت هلال احمر چراغ راه امدادگران باشد

خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استانداری اردبیل، گفت: 7 اصل بنیادین جمعیت هلال احمر بی طرفی، بی غرضی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشردوستی، یگانگی و جهان شمولی چراغ راه امدادگران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی آذرنژاد، معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری اردبیل، شامگاه (20 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از فعالان امدادگر استان، اظهارکرد: جمعیت هلال احمر در مواقع ضروری و رخدادهای بالای طبیعی به خوبی خود را آماده نشان داد و این خدمت به طور ارزنده در تعطیلات نوروزی و طرح امداد رسانی نوروزی مشهود بود.


وی، با اشاره به اینکه حضور تیم های پزشکی و بهداشتی هلال احمر در بیمارستان های صحرایی ستودنی است، افزود: از نزدیک شاهد خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به مناطق محروم بوده ام و میهن اسلامی ایران مدیون این افراد است.


آذرنژاد، گفت: 7 اصل بنیادین جمعیت هلال احمر بی طرفی، بی غرضی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشر دوستی، یگانگی و جهان شمولی چراغ راه امدادگران باشد.


در ادامه این مراسم، ماریا موسوی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، اظهارکرد: آمارهای خوبی از حضور زنان در جمعیت هلال احمر است و این نشان می دهد که زنان مثل دانشگاه ها از مردان سبقت گرفته اند و در خدمت رسانی و کمک به هم نوعان نیز موفق عمل کرده اند.


موسوی، با اشاره به اینکه بدون نگرش جنسیتی در جمعیت هلال احمر زنان توانسته اند این موفقیت ها را کسب کنند، یادآور شد: زنان در امور خیریه همیشه داوطلب بوده و بیشتر در زمینه طرح نوروزی، اردوهای جهادی و روستایی و در شرایط سخت و نامساعد خدمت رسان هم نوعان بوده است.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه زنان یک ستون و تکیه گاه در کارها هستند، گفت: مشکلات و سختی ها در سطح جامعه وجود دارد اما با ایثار تمام این مشکلات را می توان حل کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 366645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha