تعمیر، تکمیل و بازسازی 34 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد چرام

خبرگزاری شبستان:مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از تعمیر و بازسازی 34 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) علی حسن مظاهری، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرام گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی و ضروری مدجویان کمیته امداد داشتن سرپناه مقاوم و منزل مسکونی برای زندگی است.

وی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان در زمینه تعمیر، تکمیل و بازسازی منازل مددجویی در طول سال اقدامات قابل توجهی برای حمایت از مددجویان ارائه می دهد.

مظاهری بیان داشت: در همین راستا طی سال گذشته تاکنون 34 واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر 320 میلیون ریال توسط این نهاد بازسازی و تعمیر شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان در راستای خدمات عمرانی را مقاوم سازی منازل مسکونی، اجاره بها به مددجویان اجاره نشین و اخذ انشعابات رایگان عنوان کرد و افزود: خدمات کمیته امداد با درنظر گرفتن مشکلات و نیازهای مددجویان به آنها ارائه می شود و امدادگران پس از بررسی وضعیت زندگی مددجویان نسبت به ارائه خدمات وحمایت از آنها در زمینه های مختلف اقدام می کنند.

مظاهری از خیرین و مردم نوع دوست خواست تا کمیته امداد را در امر خانه دار کردن محرومان یاری کنند.

پایان پیام/ 

کد خبر 366745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha