شرکت 54 نفر از دانشجویان جهاد دانشگاهی بیرجند در مراسم معنوی اعتکاف

خبرگزاری شبستان: سرپرست مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند گفت: همزمان با آغاز ایام البیض 54 نفر از دانشجویان این مرکز با شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، معتکف می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، علیرضا معصومی امروز (22 اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: مراسم اعتکاف امسال نیز مطابق سال های گذشته برگزار می شود که بیش از 40 درصد شرکت کنندگان این مراسم معنوی را دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند تشکیل می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام کنندگان در مراسم اعتکاف­­­­ 54 نفر هستند، عنوان کرد: از این تعداد 43 نفر دانشجوی دختر و 11 نفر دانشجوی پسر هستند.

 

سرپرست مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند محل اعتکاف خواهران را در مسجد امام صادق(ع) دانشگاه بیرجند و برادران را در مسجد دانشگاه پیام نور عنوان کرد و یادآور شد: 42 درصد شرکت کنندکان مراسم اعتکاف دانشجویی امسال را دانشجویان مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند تشکیل می‌دهد.

 

معصومی با اشاره به اینکه اعتکاف فرصتی مناسب برای ترویج احکام اسلامی است، گفت: اعتکاف زمینه مناسب را برای پاک‌کردن اندیشه، تفکر و توبه فراهم می‌کند.

 

وی اظهار کرد: تلاش این دانشگاه بر این است که به‌نوعی به تقویت و گسترش چنین ارزش‌های بزرگ اسلامی بپردازد و آن را ارج نهد. 

پایان پیام/

کد خبر 366787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha