کمک 91 میلیارد ریالی حامیان به ایتام هرمزگانی

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از کمک بیش از 91 میلیارد ریالی افراد حامی به ایتام تحت پوشش این نهاد در سال 92 خبر داد.

مهرداد تاجیک، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس از کمک بیش از 91 میلیارد ریالی افراد حامی به ایتام تحت پوشش این نهاد در سال 92 خبر داد.
 

وی گفت: 15 هزار و 398 حامی طی سال 92 مبلغ 91 میلیارد و 445 میلیون و 402 هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام تحت پوشش این نهاد کمک کردند.
 

تاجیک؛ رسیدگی به خانواده های نیازمند، توانمندسازی خانواده های تحت پوشش و تکریم فقرا و نیازمندان از اهداف اصلی کمیته امداد دانست و افزود: در این راستا با بهره گیری از ظرفیت خیرین و حامیان، این نهاد گام های موثری را برداشته است.
 

وی اضافه کرد: در سال گذشته 46 میلیارد و 365 میلیون و 270 هزار ریال به صورت غیر نقدی توسط حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شده است.
 

این مقام مسئول با بیان اینکه 10 هزار و 720 یتیم تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند، عنوان کرد: از این تعداد، 9 هزار و 509 نفر دارای حامی هستند و امیدواریم در سال جاری نیز مردم خیر و نوعدوست هرمزگان ما را در خدمت رسانی بهتر به خانواده های ایتام و نیازمند همراهی کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 366792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha