نمایشگاه عکس"سفید و قرمز" در رشت افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عکس"سفید و قرمز"با محوریت نمایش فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی دقایقی پیش در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، نمایشگاه عکس" سفید و قرمز" به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر دقایقی پیش به دست محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت افتتاح شد.

این نمایشگاه عکس که مشتمل بر یکصد قطعه عکس از دو حادثه اخیر برف و سیل زمستان سال 92 و طرح نوروزی سال 93، است، اقدامات امدادگران هلال احمر در مواقع بحران را به نمایش گذاشته است.

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه نجات جان انسان‌ها استراتژی هلال احمر است، گفت: هلال احمر گیلان در حوادث اخیر(سیل و زلزله) عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با ابراز غبطه نسیت به امدادگران هلال احمر افزود: نجات جان انسان‌ها و ارائه خدمت به نیازمندان از فرصت‌های الهی است که خداوند نصیب شما کرده و من به شما و لباس شما غبطه می‌خورم که دارای چینین فرصت ارزشمندی هستید.

استاندار با تاکید بر حفظ کرامت انسانی اظهار کرد: با رعایت اصول هفتگانه هلال احمر به کمک محرومان در همه جای عالم بشتابید و این فرصت‎ها را از دست ندهید.

گفتنی است، نمایشگاه عکس"سفید و قرمز" با هدف نمایش توانمندی‌ها و مهارت‌های نیروهای هلال احمر از 20 لغایت 24 اردیبهشت صبح‌ها و عصرها در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برای بازدید علاقمندان دایر است.

پایان پیام/
 

کد خبر 366813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha