کانون‌های مساجد در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان ایستادگی و روشنگری می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: این مراکز می‌توانند در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب و جنگ نرم، ایستادگی و روشنگری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام محمدرضا حدادیان درنشست با مدیران کانون های بیارجمند و برخی از دستگاههای فرهنگی در خصوص برنامه های اوقات فراغت هدف اصلی از تشکیل کانون های مساجد،را نقش واقعی فرهنگی وتبلیغی مساجد دانست وافزود: با بهره گیری از امکانات ، تاسیسات و ظرفیت های که دستگاه های فرهنگی وجود دارد می توان نهایت استفاده را دربرگزاری برنامه های فرهنگی انجام داد، که باید این ظرفیت ها در اختیار نوجوانان وجوانان خوش فکر در نقاط مختلف استان قرار بگیرد تا بتوانند استفاده کنند.


وی افزود:کانون های مساجد با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و افزایش سطح بصیرت و آگاهی آنها می‌تواند در راستای مقابله با جنگ نرم گام‌های موثری بردارد.


حدادیان با اشاره به فصل تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برای فصل تابستان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دارای برنامه باشند.


مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:برنامه های اوقات فراغت جوانان با رویکرد تقویت هویت دینی و فرهنگی تدوین شود.


وی با اشاره به اینکه نگرش جوانان امروز با جوانان دیروز متفاوت است، گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان باید متناسب با اقتضائات سنی، روحی و انتظارات آنها باشد.


حدادیان بر متنوع بودن برنامه های اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و گفت: از کلیشه ای و تکراری بودن برنامه ها خودداری شود.


دراین نشست اعضا درخصوص مباحث وبرنامه های آینده خود بحث وتبادل نظر کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 366815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha