ثبت نام بیش از 300 نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف در الوند

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) در الوند از ثبت نام بیش از 300 نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع این شهر خبر داد.

وحید آجرلو در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: مسجد جامع حضرت ابولفضل شهر الوند حدود 20 سال است که هر ساله مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می کند و در سال جاری نیز این مراسم را در این مسجد برگزار می کنیم.
 

وی ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف طی روزهای 13، 14 و 15 ماه رجب برگزار می شود که تاکنون بیش از 300 نفر برای شرکت در این مراسم در مسجد جامع الوند ثبت نام کرده اند و با توجه به اینکه هنوز ثبت نام ادامه دارد، پیش بینی می کنیم که این عدد افزایش یابد.
 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) در الوند اضافه کرد: البته تعدادی از علاقمندان نیز شب اعتکاف در مسجد حضور می یابند و بحث تغذیه را خود متقبل می شوند که از همین رو تعداد شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف بیش از رقم ثبت نامی است.
 

وی عنوان کرد: در مراسم اعتکاف مسجد جامع الوند هم خانم ها و هم آقایان حضور دارند که فضای در نظر گرفته شده به طور کامل جدا است و حتی برنامه ها نیز متفاوت خواهد بود.
 

آجرلو اعلام کرد: در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف تلاش می کنیم تا محیطی را آماده کنیم که معتکفان هرچه بهتر و بیشتر به خدا نزدیک شوند و خلوتی با خدای خود داشته باشند و همچنین برنامه سخنرانی با موضوعات مختلف نیز در نظر گرفته شده است.
 

وی با اشاره به استقبال جوانان از مراسم اعتکاف گفت: خوشبختانه جوانان استقبال خوبی را از این برنامه معنوی دارند به طوری که 85 درصد شرکت کنندگان جوان هستند و 65 درصد شرکت کنندگان را نیز خانم ها تشکیل می دهند.
 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) در الوند خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اینکه برخی مادران با فرزندان کوچک خود در این مراسم شرکت می کنند، فضایی در مسجد برای کودکان در نظر گرفته شده است و برنامه هایی نظیر قصه گویی ویژه کودکان اجرا خواهد شد تا مادران بتوانند بهترین استفاده را از برنامه اعتکاف داشته باشند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 366820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha