مسجد جامع آستارا پذیرای بانوان معتکف

خبرگزاری شبستان: رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه سه مسجد این شهرستان برای پذیرایی از معتکفان آمادگی کامل دارند، گفت: مسجد جامع آستارا در ایام اعتکاف پذیرای بانوان معتکف است.

حجت الاسلام حسن ملائکی گیلانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: اعتکاف امری بسیار ارزشمند است که انسان به وسیله آن می‌تواند خود را به خدا نزدیک کند.

 

وی با اشاره به استقبال جوانان از مراسم معنوی اعتکاف افزود: ثبت نام معتکفان تا فردا ادامه دارد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا تصریح کرد:مسجد جامع برای اعتکاف بانوان و مسجد عباسیه آستارا و جامع شهر لوندویل برای اعتکاف آقایان در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در طول ایام اعتکاف برنامه‌های متنوع فرهنگی بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد مذکور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری جلسات گفتمان دینی، قرائت زیارت آل یاسین و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه‌های مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان مرزی بندر آستارا است.

 

حجت الاسلام ملائکی گیلانی، مراسم نورانی و پرفیض اعتکاف را مهم ترین راه حل مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید جوانان را به حضور در مراسم معنوی اعتکاف تشویق کنیم.

 

 

پایان پیام/


 

کد خبر 366936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha