ارائه خوراک معنوی به معتکفین جوان ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر گفت: استقبال همراه با شور و شعور جوانان از اعتکاف را باید غنیمت شمرد و برای خوراک دینی و معنوی آنها اندیشید.

علیرضا مومنی خنکدار، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر و مدیرکانون تخصصی پژوهش مازندران امروز(22اردیبهشت) در آستانه ایام البیض و موسم حضور مردم ولایی و مومن در سنت حسنه اعتکاف به خبرنگار شبستان گفت: اعتکاف نوعی ریاضت و سختی کشیدن با میل و رغبت برای بهره مندی بیشتر از انس و الفت با خالق یکتا است.


وی با اشاره به اینکه برای پنجمین سال متوالی است که کانون اخلاص مراسم معنوی اعتکاف را با حضور برادران معتکف برگزار می کند، افزود: استقبال همراه با شور و شعور جوانان از اعتکاف و حضور در مساجد را باید غنیمت شمرد و برای خوراک دینی و معنوی آنها اندیشید.


مومنی بر لزوم بهره گیری از فرصت این مراسم معنوی برای آمرزش گناهان تاکید کرد و گفت: معتکفین در ایام البیض با روزه گرفتن و انجام عبادت ام داوود از رحمت و عنایت بیکران الهی بهره مند می شوند.


وی از حضور حجت الاسلام میر یزدی از شاگردان مرجع فقید آیت الله بهجت در جمع معتکفین کانون فرهنگی و هنری اخلاص خبر داد و قرائت زیارت امیرالمومنین(ع) توسط حجت الاسلام اسماعیل پور، برگزاری نشست علمی، گعده های پرسش و پاسخ و مناجات شبانه را از دیگر اعمال معتکفین این کانون برشمرد.

 

گفتنی است، مراسم معنوی اعتکاف از سحرگاه 22اردیبهشت آغاز و تا پایان 25 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.


پایان پیام/

کد خبر 367047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha