کمیته امداد در زمینه شناسایی دردهای نیازمندان موفق عمل کرده است

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد احساس مسئولیت در قبال دردهای نیازمندان را از مهم ترین روابط اجتماعی سالم دانست و افزود:کمیته امداد در این راستا بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (22 اردیبهشت) در همایش تجلیل از مددکاران کمیته امداد این استان، گفت: سلامت معنوی محیط بر همه عرصه های سلامت اعم از روانی و سایر موارد تاثیرگذار است.

چمن با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد در بحث سلامت و به خصوص سلامت معنوی مددجویان به کار مشترک کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تأمین سلامت مردم و به خصوص اقشار نیازمند اشاره کرد.

وی با بیان این که از نظر امیرالمومنین(ع) انسان سالم انسانی است که چهار رابطه سالم ارتباط با خود، با خدا، با اجتماع و با طبیعت داشته باشد، گفت: اولین رابطه، رابطه سالم با خود داشتن، زیرا خودشناسی مقدمه خداشناسی است و انسان باید خود را بشناسد تا بتواند خدای خود را بشناسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که دومین رابطه، رابطه با خدای خود برقرار کردن عنوان کرد و سومین رابطه را رابطه اجتماعی برشمرد.
چمن گفت: درد دیگران را شناسایی و حمایت کردن، مدد دادن و احساس مسئولیت کردن در قبال دردهای نیازمندان از مهم ترین روابط اجتماعی سالم است که خوشبختانه کمیته امداد در این راستا بسیار موثر عمل کرده است.

چمن به نقش مددکار در جامعه اشاره و تصریح کرد: مددکاری یک رسالت عظیم در جامعه به عهده دارد، لذا باید تمام تلاش را به کار گرفت تا بتوانیم روحی تازه در ساختار اجتماعی و اقتصادی جامعه بدمیم.

این مسئول با تقدیر از خدمات کمیته امداد در راه خدمت به محرومان جامعه، گفت: کار در کمیته امداد مقدس است و کسانی که در این نهاد فعالیت می ‌کنند، تنها هدفشان خدمت صادقانه به نیازمندان و جامعه هدف است.
پایان پیام/
 

کد خبر 367236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha