اعتکاف توطئه دشمنان را خنثی می‌کند//دشمن به دنبال ایجاد خلا فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در این میان بهترین کار حضور جوانان در اعتکاف است تا بتوانند از فضای معنوی این ایام استفاده کرده و در بی اثر کردن توطئه‌های دشمن بکوشند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به موضوع اعتکاف گفت: اعتکاف یکی از سنت‌های حسنه است و مورد تاکید اسلام و اولیای دین است.


وی افزود: در شیوه رفتاری نبی مکرم اسلام(ص) مشاهده می‌شود که به موضوع اعتکاف به صورت پررنگ پرداخته می‌شد و می‌تواند در ایجاد معنویت در فضای جامعه نقش موثری داشته باشد.


مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: امروز نسل جوان ما تشنه معنویت است، متاسفانه عده‌ای با راه‌انداختن عرفان‌های کاذب سعی می‌کنند جوانان ما را به سمت معنویت‌های دروغین ببرند.


آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به توطئه‌های دشمنان دین اذعان داشت: دشمنان ما سالیان بسیاری است که با توطئه‌های بسیار می‌کوشند از هر طریق ممکن ضربه بزنند و با ایجاد خلا فرهنگی به اهداف خود برسند.


وی عنوان داشت: در این میان بهترین کار حضور جوانان در اعتکاف است تا بتوانند از فضای معنوی این ایام استفاده کرده و در بی اثر کردن توطئه‌های دشمن بکوشند.


مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: تلاش معتکفین این باشد که خودشان با خدای خودشان باشند و به مسائل حاشیه‌ای نپردازند و همه حواس آنها به اعتکاف و دعا باشد.
پایان پیام/

کد خبر 367496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha