خود را خادم زائر امام می‌دانیم/درصد رضایتمندی از مراسم ارتحال بالاست

خبرگزاری شبستان: معاون قرارگاه شهید فهمیده با اشاره به رضایت بخش بودن مراسم سالهای گذشته گفت: در سال گذشته 7/42 درصد کسانی که به مرقد اعزام شده بودند بار اولی بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار قاسم سلیمانی، معاون قرارگاه شهید فهمیده درباره مراسم ارتحال امام در چهارمین نشست مشترک با سایر ارگان‌ها و سازمانها گزارش عملکرد جلسه هفته گذشته را اعلام کرد.

 

وی با اشاره به جلساتی که در سپاه و بسیج در رابطه با مراسم بزرگداشت ارتحال امام برگزار شد گفت: اطلاعات، آمار در این رابطه گزارش شد و بازدید میدانی از مراکز استقرار در استان‌ها انجام گرفت. همچنین 5 استان از جمله قم و اصفهان آمادگی خود را جهت افزایش ظرفیت اعزام به تهران اعلام کرده‌اند.

 

سردار سلیمانی با اشاره به رضایت بخش بودن مراسم سالهای گذشته گفت: در سال گذشته 7/42 درصد کسانی که به مرقد اعزام شده بودند بار اولی بودند و امسال تا 60 درصد هدفگذاری برای افرادی اول است که به مرقد امام می‌آیند انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: میزان رضایت کلی از اعزام به تهران و مرقد امام 63 درصد بود، 72 درصد رضایت از بهداشت، 56 درصد رضایت فعالیت فرهنگی محل اسکان، 71 درصد رضایتمندی از کیفیت محل اسکان و 72 درصد رضایت از انضباط طرح اسکان، 75 درصد رضایتمندی از غذا، 80 درصد از رضایتمندی از توزیع غذا، 74 درصد رضایت از خدمات تفریحی و فرهنگی، 78 درصد پاسخگویی و راهنمایی زائران و 95 درصد میزان رضایت کلی از ثبت نام بود. همچنین 65 درصد میزان رضایت از کیفیت اتوبوسها و 76 درصد از رضایت از نحوه برخورد رانندگان بود. سال گذشته بیشترین میزان ایمنی رعایت شد و هیچ سانحه ای اتفاق نیفتاد.

 

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به تقاضای برخی از استان‌ها گفت: امیدوارم سقف خدمات دهی و قرعه کشی گسترش پیدا کند تا مشکلی برای زائران ایجاد شود ما آمادگی کامل برای این کار را داریم و از اوایل خرداد قرارگاه خود را در در مرقد فعال می کنیم.

 

وی درباره حضور خانواده شهدا گفت: دستورالعملی دراین رابطه تنظیم شده و خانواده شهدا امسال منسجم تر در مرقد حضور خواهند یافت.

 

وی در پایان از مسئولان رسانه ها و صداوسیما خواست با توجه به حضور کاروانهای مختلف در مراسم ارتحال مصاحبه هایی در مسیر حرکت آنها داشته باشند و اطلاع رسانی نمایند.

پایان پیام/
 

کد خبر 367512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha