برگزاری همایش ملی شیمی در اصفهان

خبرگزاری شبستان: یازدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه های پیام نور کشور امروز و فردا در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر محمد فضیلتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان امروز در آیین افتتاحیه یازدهمین همایش ملی شیمی در دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار داشت: همایش 2 روزه شیمی امروز و فردا با حضور بیش از 300 استاد و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نور برگزار می شود.


وی افزود: 360 مقاله علمی به این همایش ارسال شده که 309 مقاله آن پذیرفته شده که از میان مقاله های برگزدیه 8 مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت مقاله وو پوستر ارائه شده است.


وی شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، شیمی ،شیمی پلیمر، شیمی هسته­ای، صنایع شیمیایی، شیمی دارویی، شیمی صنایع غذایی، فیزیک، شیمی کاربردی، نانو شیمی، شیمی کاتالیست تصفیه آب وکاربرد روش های محاسباتی در شیمی را از موضوعات این همایش عنوان کرد و گفت: در این همایش پژوهش های برتر دانشجویان و اساتید پیام نور با موضوعات همایش ارائه می شود.


دکتر فضیلتی، استفاده از علوم روز برای پیشبرد بخش های مختلف کشور را مهم خواند و تصریح کرد: در تعدادی از مراکز پیام نور استان اصفهان رشته شیمی وجود دارد و دانشجویان در این رشته در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند که این همایش فرصتی برای پیشرفت علمی و تحقیقاتی دانشجویان است.


وی خاطرنشان کرد: باید این تحقیقات و فعالیت های پژوهشی در بخش های مختلف صنعتی و مورد نیاز کشور بکارگیری شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 367671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha