جشن خودکفایی 120 هزار مددجوی کمیته امداد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: سرپرست کمیته امداد امام خمینی از برگزاری جشن خودکفایی 120 هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی امروز (24 اردیبهشت) در جشن خودکفایی چهار هزار و 480 خانوار تحت پوشش کمیته امداد کردستان در سنندج گفت: اقتصاد هدف نهایی ما نیست بلکه یک هدف میانی برای ارتقا، رشد و تعالی انسانی است.


وی با بیان اینکه تا وضع اقتصاد را سامان ندهیم قادر نخواهیم بود اهداف عالیه نظام را تحقق ببخشیم، اظهار داشت: برای تحقق این مهم به عزم ملی نیاز داریم.


سرپرست کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: نظام ما نظام مردم سالاری دینی است و همه ارکان نظام متکی بر مردم است و همه تلاش مسئولان باید اسایش و رفاه مردم باشد.
 

انواری، با بیان اینکه رفاه مردم، تامین نیازهای به حق مردم جز محفوظات است، اذعان کرد: اشتغال، درمان، ازدواج، حداقل رفاه اجتماعی و زندگی بدون دغدغه در نظام الهی و جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب اسلام یک رکن است.


وی بر برطرف کردن دغدغه های مردم تاکید کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات مردم مستلزم یک عزم عمومی است.


وی افراد تحصیلکرده مدرک دار بی مهارت بیکار را از جمله مشکلات جوامع عنوان کرد و افزود: پشت میز نشینی اشتغال نیست بلکه اشتغال زمانی فراهم می شود که افراد مهارت کسب کنند.


وی تصریح کرد: زمینه بسیار زیادی برای اشتغال در کشور ما وجود دارد فقط باید بدانیم چگونه از این پتانسیل ها استفاده کنیم.


وی افزود: تمام تلاش کارکنان کمیته امداد خودکفایی و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش است و برای اینکار نیز باید به سمت مهارت آموزی رفت و علاوه بر آموختن علم و دانش برای مهارت آموزی مددجویان نیز تلاش کنیم.


وی مهارت آموزی را شرط لازم و اساسی توسعه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کمیته امداد امادگی مهارت آموزی به همه اقشار جامعه را دارد.


وی یادآوری کرد: در مدیریت جهادی رشد مطرح است و پیشی گرفتن در کار خیر از ویژگی های مدیریت جهادی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 367686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha