حرکتی که خلاف نظر رهبری انجام شود برای مردم و نظام مشکل آفرین است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد گفت: هر حرکتی که بر خلاف نظر رهبری در کشور انجام شود برای نظام و مردم مشکل آفرین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میر محمدی استاندار یزد صبح امروز(25 خرداد ) در جلسه ستاد بزرگداشت 25 سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد که با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) سمبل پیام رسانی حماسه عظیم عاشورا است و برگزاری این جلسه در روز وفات آن حضرت زنده نگه داشتن آرمان ها و اندیشه های امام خمینی (ره) و انقلاب است.


وی با اشاره به حضور پرشور مردم در طول این سال ها در مراسم بزرگداست یاد و خاطره امام (ره) اظهار داشت: این حضور نشانگر قدردانی مردم از امام (ره) و انقلاب است و از طرف دیگر ارزش های انقلاب را به سایر ملل معرفی و توجه آن ها را به انقلاب اسلامی ایران جلب می کند.

 

آزادسازی خرمشهر نمادی از توانمندی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران

 

محمدی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر نمادی از توانمندی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود.


وی از سوم خرداد به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ کشور یاد کرد و افزود: منظور از بزرگداشت این روز متوجه ساختن دشمنان نسبت به قدرت بالای این ملت در دفاع از آرمان ها و ارزش خود می باشد.


استاندار یزد با بیان اینکه دشمنان در سوم خرداد به این نتیجه رسیدند که اعتقادات سرمایه هر کشور است تصریح کرد: علیرغم تمام تجهیزات مدرن و پیشرفته دشمن در جهت نابودی و ذبح انقلاب اسلامی ایران اعتقاد، غیرت، همیت و دلیری ارتش، سپاه، بسیج و مردم باعث شکست دشمنان شد.

 

شهادت سلاحی که هیچ کس توانایی رویارویی با آن را ندارد
 

وی افزود: سوم خرداد به دنیا فهماند در قبال این تجهیزات نیروی قویتری در درون جمهوری اسلامی و در بین مردم وجود دارد که هیچ کس توانایی رویارویی با آن را ندارد و آن سلاح چیزی جزء شهادت نیست.
 

این مقام مسئول با بیان اینکه در طول سال های پشاز پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه های نرم و سخت دمنان به دست این مردم شکت خورده است اظهار داشت: وقتی مردم مجهز به اعتقاد نسبت به دین، ملت و کشور باشند هیچ سلاحی توانایی مقابله با آنها را ندارد.


وی با اشاره به جایگاه امام در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران افزود: جهانیان ایران را به نام امام شناخته و انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام شناخته نمی شود.


استاندار یزد از 14 و 15 خرداد به عنوان فرصتی برای تبیین و زنده نگه داشتن آرمان هاو اندیشه های امام(ره)، معرفی ویژگی های انقلاب اسلامی، معرفی الگو آزادیخواهی و آزاداندیشی و دموکراسی و... یاد کرد و گفت: ما نه تنها در انقلاب پیروز شدیم بلکه نشان داده ایم در جهت حفظ انقلاب تا پای جان ایستاده ایم.


وی حفظ انقلاب و روحیه انقلابی را مهمتر از خود انقلاب دانست و افزود: اگر حرکت های شکل گرفته در کشورهای منطقه به پیروزی نرسیده است به دلیل عدم وجود رهبری واحدی مانند حضرت امام (ره)بوده است.


بالاترین مقام اجرایی استان بر لزوم رعایت نظم و ترتیب در امور تاکید کرد و گفت: این اشتباه است که عده ای حرکت های خودسرانه را به انقلاب تعبیر می کنند.


وی اداره امور زیر نظر امام(ره) و حرکت مردم در جهت نابوی نظام شاهنشاهی را از ویژگی های انقلاب دانست و تصریح کرد: بعضی از افراد در حالت افراط و تفریط مسائلی را مطرح می کنند که خودشان س از مقداری تفکر به اشتباه بودن آن پی می برند.


میرمحمدی با بیان اینکه هر حرکتی که خلاف نظر رهبری انجام شود برای مردم و نظام مشکل آفرین است افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای ارکانی می باشد که به هیچ وجه نباید این ارکان صدمه ببینند.


حضور مردم در تمامی زمینه ها اصل و اساس برنامه ها


وی بر لزوم نهادینه شدن تفکرات امام (ره)در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش، اعتقاد، نورانیت، معنویت حضرت امام(ره) باید در همه جامعه تاثیرگذار باشد.


استاندار یزد با اشاره به اعزام کاروان های مردمی به سمت حرم حضرت امام(ره) گفت: در اعزام ها باید برنامه ریزی ها به گونه ای صورت گیرد که کمترین ناراختی و اذیت را برای مردم به دنبال داشته باشد.


وی بر لزوم پرنگ تر شدن نقش مردم در این مراسمات تاکید کرد و اظهار داشت: باید از رنگ و بوی دولتی این برنامه ها کاسته شده و از ظرفیت های موجود در مردم از طریق درگیر کردن هیات مذهبی، تشکل هل و انجمن ها استفاده شود.


میر محمدی حضور مردم در تمامی زمینه ها را اصل و اساس برنامه ها دانست و تصریح کرد: مردم در برنامه ها نقش اساسی دارند و باید از وجود آنها در برنامه هایی مختلف استفاده شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 367835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha