روابط عمومی بسترساز فرهنگ اجتماعی با تاسی از آموزه های اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل امور اجتماعی وفرهنگی گفت: روابط عمومی‌ها بسترساز فرهنگ اجتماعی مناسب و مدیریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جهت رسیدن به جامعه‌ای پویاتر با تأسی از آموزه‌های اسلامی هستند.

یونس رنجکش، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه27 اردیبهشت ماه برای ارج گذاری به نقش ارتباطات و روابط عمومی به این روز نامگذاری شده است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ به عنوان عنصری اثربخش در فرایند ارتباطات، نقش تعیین کننده‌ای در جهت دهی به افکار عمومی داشته و به عنوان رسانه‌ای کارآمد در تحولات اجتماعی بازیگری نقش آفرینی می‌کند و از منظر رویکردی می‌توانند موجب نشاط اجتماعی و تقویت فرایند توسعه جامعه شوند.

 

وی با بیان اینکه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای بازنگری مجدد به اهمیت حیاتی این بخش از نظام سازمانی است افزود: روابط عمومی‌هابه عنوان مشاوران ارشد ضمن توانایی در افزایش ارتقای سطح مدیریت و رضایتمندی درون سازمانی بازتاب دهنده رضایتمندی‌های عمومی و تکریم ارباب رجوع و در نهایت رشد کیفی خدمات می‌شوند.


رنجکش با تاکید بر ضرورت روابط متقابل در راستای بازشناسی توانمندی و ظرفیت‌های موجود در عناصر تقویت بخشی جامعه، اضافه کرد: این مهم می‌تواند بسترساز فرهنگ اجتماعی مناسب و مدیریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جهت رسیدن به جامعه‌ای پویاتر با تأسی از آموزه‌های اسلامی و تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی شود.


وی با تبریک این روز به دست اندرکاران حوزه روابط عمومی‌های گیلان ابراز امیدواری کرد: تا در کنار یکدیگر ضمن انجام وظایف سازمانی در تحول آفرینی‌های فرهنگی و اجتماعی که موجب نشاط جامعه خواهد شد، همراه هم باشیم.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 368069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha