برگزاری پنجمین نشست شورای هماهنگی جشن های مردمی رضوی

خبرگزاری شبستان: پنجمین نشست شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت فردا 28 اردیبهشت به میزبانی ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پنجمین نشست شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت فردا 28 اردیبهشت ماه به میزبانی ستاد عالی کانون های مساجد کشور با حضور اعضای این شورا برگزار می شود. تاکنون چهار جلسه از این نشست ها به میزبانی دستگاههای عضو شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت برگزار شده است و این نشست ها تا دهه کرامت ادامه دارد.

 

بیش از 28 دستگاه عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت هستند. بنا است برنامه ریزی های انجام شده تا میلاد حضرت معصومه(س) به میزبانی دستگاه های عضو شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت در مورد چگونگی با شکوه تر برگزار شدن جشن های دهه کرامت صورت گیرد.

 

شایان ذکر است، با توجه به ضرورت ساماندهی و سازماندهی بیش از پیش جریانات خودجوش مردمی در بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی شورای هماهنگی جشن های مردمی رضوی(بزرگداشت دهه کرامت) با مسئولیت دبیرخانه ستاد عالی کانون های مساجد کشور شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت در سال 1387 تشکیل شد.

شکرگذاری برای افتخار میزبانی ایران اسلامی از حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (علیهم السلام)، تلاش برای گسترش عطر معنویت در فضای عمومی جامعه با بهره‌گیری از آموز‌ه‌های آن حضرات، اهتمام ویژه در راستای برگزاری جلسات جشن و سرور در دهه کرامت توسط گروه‌های خودجوش مردمی، تلاش مضاعف برای استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند نهادهای مردمی و دولتی برای بزرگداشت دهه کرامت، آشنایی عموم گروه‌های اجتماعی به ویژه جوانان و نوجوانان با سیره علمی و عملی آن حضرات، تلاش جدی در راستای تحقق مطالبات بزرگان عرصه دین و مذهب به ویژه حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری مراجع عظام تقلید و اساتید برجسته حوزه مبنی بر ضرورت قدرشناسی از برکات حضور آن حضرات در ایران اسلامی و لزوم توجه عمومی به آموزه‌های منیع رضوی (ع) از جمله اهداف تشکیل شورای هماهنگی بزرگداشت جشن های مردمی رضوی است.
پایان پیام/
 

 

کد خبر 368136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha