تجدید میثاق هنرمندان با شهدا در آیین اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران

خبرگزاری شبستان: هنرمندان برجسته تئاتر ایران صبح امروز (27 اردیبهشت) با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه یاد و خاطره حماسه سازان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مراسم اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران عصر امروز(27 اردیبهشت) با تجلیل از چهره های برجسته تئاتر کشور در محوطه باستانی طاقبستان برگزار می شود.


در همین راستا و در مراسم آغازین این برنامه، هنرمندان برجسته کشوری و استانی با حضور در گلزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه به مقام شامخ شهدا و امام راحل ادای احترام کردند.


حضور علی نصیریان، اکبر زنجان پور و داریوش اسد زاده از چهره های شاخص و پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور در کنار سایر چهره های نام آشنا و هنرمندان جوان این عرصه در تجدید میثاق با شهدا، از جلوه های بارز این مراسم بود.


چهره های برجسته تئاتر کشورمان در این مراسم با اهداء شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره این حماسه سازان را گرامی داشتند.


گفتنی است، بازدید از محوطه تاریخی بیستون، معرفی و تجلیل از 40 نفر از چهره های برجسته تئاتر کشور و اجرای موسیقی سنتی توسط سالار عقیلی از خوانندگان نام آشنای کشور در محوطه باستانی طاقبستان از دیگر برنامه های آیین اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران در کرمانشاه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 368180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha