اطلاع رسانی و گزارش دهی سبب امید بخشی در جامعه می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: اطلاع رسانی و گزارش دهی به مردم سبب امید بخشی در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حمید قربانی جم، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی(27 اردیبهشت) در همایش گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، ضمن تبریک این روز گفت: ارایه گزارش کارها و فعالیت های سازمان ها به مردم سبب ایجاد امید و نشاط در جامعه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی اطلاع رسانی است و مردم باید بدانند که چه کارهایی در سازمان ها و ادارات انجام می شود، ادامه داد: مردم حق دارند بدانند مسوولان نظام در دوران مسئولیت خود چه خدماتی را به جامعه ارایه داده اند.


قربانی جم با بیان اینکه گزارش دهی راهی برای جمع آوری نظرات و پیشنهادات افراد است، ادامه داد: این گزارش ها گاهی سبب نقد می شود و این نقدها به ویژه از سوی فرهیختگان و نخبگان سازندگی و پیشرفت را به دنبال دارد.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: روابط عمومی باید در حد کلان دانایی محور و با تفکر باشد و تلاش کند و با آینده نگری برای پیشرفت جامعه و پیشبرد فعالیت های سیتم خود بکوشد.


وی بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در استان تاکید و اضافه کرد: باید شان و منزلت روابط عمومی ها در استان حفظ و ارتقا یابد.


در ادامه این مراسم محمد ابراهیم عباسی، شهردار کلان شهر اراک نیز در سخنانی به نقش روابط عمومی در سازمان اشاره کرد و گفت: شما عزیزان چشم بینای سازمان و پل ارتباطی بین مدیر و مردم هستید.


وی در ادامه به نحوه اطلاع رسانی و ارتباطات در گذشته اشاره کرد و افزود: از گذشته های دور در کشور ما روابط عمومی نقش بسیار مهم و ارزنده ای داشته است.


شهردار اراک بیان کرد: امروز نیز در دنیای ارتباطات روابط عمومی ها در کمترین زمان اطلاعات را به صورت گسترده به نقاط مختلف ارسال می کنند.


گفتنی است در این همایش که با حضور استاندار استان مرکزی برگزار شد، از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی با اهدا لوح و هدایای تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 368221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha