باید آموزه‌های قرآنی گسترش یابد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید به آموزه‌های قرآنی توجه کنیم و تلاش شود تا روز به روز در گسترش این موضوع تلاش داشته باشیم تا آموزه‌های قرآنی گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی امروز (27 اردیبهشت) در در اختتامیه هفتمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: باید در گسترش علم تلاش کرد و کوشید تا در این زمینه روز به روز در گسترش آن بکوشیم.


وی بیان داشت: قرآن به عنوان یک مکتب تربیتی در جامعه است اما به این نگاه مورد توجه قرار نمی‌گیرد و باید آیات قرآنی را با دقت بیشتری در زندگی به کار ببریم.


رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: قرآن نور است و در این راستا باید بدانیم که بهترین موضوع این است که از این نور استفاده کنیم.


حجت‌الاسلام قرائتی ابراز داشت: حوزه‌های علمیه دریایی از علم و معرفت هستند اما موضوع مد نظر این است که هنوز حق قرآن را در حوزه‌ها و جامعه به درستی ادا نکرده‌ایم و باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم.


وی ادامه داد: طلاب به تبلیغ دین بپردازند و این موضوع باید از همان اول در دستور کار باشد و همه نسبت به گسترش آن اهتمام ویژه داشته باشند.


رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه باید در گسترش پژوهش‌ها بکوشیم گفت: پژوهش باید اساسی باشد و بتوان اسم پژوهش بر روی آن گذاشته و وجه کاربردی داشته باشند.


حجت‌الاسلام قرائتی گفت: پژوهش‌ باید مورد نیاز کشور باشد و به گونه‌ای نباشد که ما نیازی به پژوهش در موضوعی نداشته باشیم آن وقت پژوهش صورت گیرد.


وی بیان داشت: باید به آموزه‌های قرآنی توجه کنیم و تلاش شود تا روز به روز در گسترش این موضوع تلاش داشته باشیم تا آموزه‌های قرآنی گسترش یابد.
 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید در برابر دیگران تواضع داشته باشیم و با نماز خواندن در برابر خدا نیز تواضع داشته و از نعمت‌های ایشان تشکر کنیم.
پایان پیام/

کد خبر 368222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha